Miljoenen + Miljoenen 😱

5 mei 2019 - Palma de Mallorca, Spanje

Hallo allemaal en welkom bij dit nieuwe stukje tekst😉,

Deze week heb ik 5 dagen lang op een Jacht show gestaan waar je U tegen kon zeggen heel bizar, boten vanaf 5000 tot dikke miljoenen !!(ook was er een unieke Mercedes Brabus G klasse met 700 pk voor een slordige €300.000 voor de auto liefhebbers, ook foto's van) dus zat leuk speelgoed! Aan ons (Fosh catering) de opdracht om daar 5 dagen lang mensen te verwennen met de lekkerste hapjes en drankjes wat een erg leuk opdracht was. Natuurlijk heb ik zelf ook een rondje gelopen, en wat plaatjes geschoten dus neem een kijkje bij de foto's 😁 deze week zijn we ook naar een Nederlandse supermarkt geweest dus uiteraard frikandellen gehaald en wat andere Nederlandse rommel. Koningsdag helaas niet gevierd hier omdat we moesten werken daar baalde ik wel heel erg van maar daar naast wel een paar keer wezen stampen nog uiteraaard. ik hoop dat jullie een mooie koningsdag hebben gehad😜🧡 ja deze week is mijn blog dus eigenlijk niet zo lang omdat ik de hele week op de Jacht show heb gestaan en 2 events dus het bestond alleen maar uit werken... maar foto's heb ik genoeg🙂.

tot de volgende keer !

Saludos,

Koen

IMG_7121IMG_7108IMG_7129IMG_7103IMG_7124IMG_7130IMG_7101IMG_7111IMG_7156IMG_7157IMG_7051IMG_7052